Merhaba arkadaşlar, bir sürü isim geldi geçti öyle çok içime sinen bir isim olmadı. Eşim Yaman diyor kızım Emir diyordu Bende Mert. Şimdilik kızımla ortak kararımız Mert.
Demem o ki çevrenizde illaki vardır?
Nasıl bu Mertler 😀 yaramaz mı çekingen mi? Akıllı mı🙂🙂 yol yakınken dönelim mi 😃
erkeklere sadece kıyafet bulmak zor sanıyordum... En zoruymuş ya isim🙃Sizler neler koydunuz.teşekkürler şimdiden🙏