Arkadaşlar şuan 27+1 ikizlere hamileyim yaklaşık 18 gündür erken doğum riskinden dolayı hastanede yatıyorum kasılmalarım bitti nst güzel çıkıyor ama benim kasıklarım çok ağrıyor bir kaç gündür özellikle idrara çıktıktan sonra daha da ağrıyor enfeksiyon yok ama bu ağrı beni korkutuyor doktorlar bu ağrının anlamsız olduğunu söylüyor bunu yaşayanlar varmı