Sny_hkn10 18.günüm bugün ama öğlen 12 de yaptığım açık renkti şimdi 10 da yaptığım son olan oldu mu yanii yumurtlama anlamadım gittiii ya da olduysa yarın yine akşam mı yapmalıyım testi gündüz mü off kafamda bi ton şeyy 😁 kusura bakmayın ilk deneme
iremalbayrak Sny_hkn10 bende yumurtlama testiyle ilk seferde hamile kaldım. Ama sizin henüz yumurtlama olmamış t çizgisinin c den daha koyu olması gerekiyor ama yumurtlama yakın gibi. Yarın daha koyu çıkar büyük ihtimalle.yumurtlamadan sonraki 2 3 günü de değerlendirmeniz gerekıyor.yumurtlamanın ertesi günü çizgi silik çıkarsa yumurta çatlamış demektir .
Sny_hkn10 https://i.hizliresim.com/P70opb.jpg. Bu şekilde 😇 karnım ateş gibi çok sıcak kasıklarımda ağrı var kramp şeklinde
Beyzanur_02 Sny_hkn10 evet yumurtlama olmaya başlamış yavaş yavaş anladığım kadarıyla.. bugünleri iyi değerlendirin yarın sabah tekrar yapın test muhtemelen daha da koyu olarak çıkacak ikinci çizgi
Sny_hkn10 gizemaydemir_ yarıyor bir çok insanda instagramda bir gebenin günlüğünde gördğm ben de Ebru diye biri araştırın biraz hangisi aklınıza yatarsa devam edersiniz güzel haberlerle karşılaşırız inşalah
iremalbayrak gizemaydemir_ adetiniz bitikten sonra bu testleri 12 -4 arası yapıyorsunuz her gün c çizgisi hep var t çizgisi ondan daha koyu çöktüğü gün yumurtlama gününüz oluyor o günü ve ondan sonraki 2 3 günü değerlendiriyorsunuz.yumurtlamanın ertesi günü testi yaptığınızda t çizgisi silik cıkarsa yumurta çatlamış oluyor. Ben de bu testleri instagramdan almıştım ovulasyon takıbı 2019 diye bir site orada da detaylı videoları var nasıl yapılacagı ile ilgili bir bakın derim tavsiye ediyorum.
Deletedmom2224 Sny_hkn10 18a yazan yumurtlama testi 😊 günübirlik ilişkiye devam edin hayırlısı olsun inşallah tutar 💕💕