Kızlar 32. Haftamı dolduruyorum kızım olacak inşallah.. kızım eylülde dogacak insallah isim olarak eylül sâre düsündük sizce nasıl ? Kimisi eylül güzel ama sâre koyma diyor. Kafam cok karışık😑 benim sâre cok hoşuma gidiyo sara hastalıgından dolayımı böyle diyorlar acaba ?