Duyguermis bende 3 haftalıktı gittim doktor bebeğin oluşumunu gosterdi bana rahmimde böyle mercimek gibibir yuvarlaktı onu gorup rahatladım sahte gebelik yada dos gebelik değildi onu anlamıs olduk sonra 4. Haftamda keseyi gördük 6. Haftamda kalbini duyduk bence sende bi git görün en azından evet hamilesin saglıklı der ☺️🙏🏻