Sevdaoyku canım gayet normal bende 12’ye geçişimde baş ağrılarım çok kötü oldu hala da baş ağrısı yaşıyorum bu ağrılar malesefki olacak ama doktoruna sor bana doktorum minoset iç demişti ben dayanabildiğim için içmemiştim eğer dayanamıyorsan bir tane parol iç rahim ağrıları da devam eder rahim genişliyor ve yürüyüşü sakın ihmal etme 10 dakika bile olsa