Benim ilk doğumumdan sonra çıkmıştı ama rahattım yıllardır. Bu 3. Gebelikte aniden çıktı yine. 2 gün çok ağrı çektim ama hemen dra gittim. Verebildiklerı iki krem var sadece. Çok şükür bugün rahattım. Kabız olmamak için dikkatli beslen ve bol bol su iç. Bir de 20ser dakikalık ılık oturma banyosu yap rahatlatir