Kizlar arkadasim 2 dusuk yapti. Kan pihtilasmasindan supheleniyorlar . 2. Dusugu Yaklasik bir bucuk ay once oldu. Simdi 4. Gundur gunu geciyor ve bugun test yapmis gebe .. kan tahlili hcg 20 cikmis . Korkuyor yine olur diye . Sizde de boyle kan pihtilasmasindan dusuk yapam ve 4. Gunde hcg 20 cikan varsa bu durumu yasayan varsa bilgilerinizi bana aktarirmisiniz lutfen🙏🙏😓