Prensesgeliyor Merveyoruk anne yani için 590 çok iyi bir fyat güle gule kullanın zaten odasınida yapmssnz anne yani beşik zaten çok uzun süre kullanilmaz güzel ve kullanışlı bir model bnd odasını yaptm smdide kendi odam için anne yani beşik bakıyorm
Merveyoruk Prensesgeliyor https://i.hizliresim.com/anL59g.jpg https://i.hizliresim.com/anL59g.jpg Buda odası ☺️
Busraeren Merveyoruk çok çok çok çok çokkkkk güzel rabbim isteyen herkese nasip etsin böyle guel şeyler tabi bana da 😍ilk çocuk olmasina ragmen hiç bişey yapamadım hersey içimde kaldı çok üzülüyorm😕
Prensesgeliyor Busraeren canm üzülme benim iknci çocuk olmasına rağmen hemen odasını yaptım ama şuan 28 haftadaym erken doğum riskim var sancılarm şuan doğum sancisiyla eşdeğer şuan doğum olsa yasarmi korkusuyla yaşıyorum yaşasa da uzun zorlu bir kuvez dönemi süt gelrmi erken doğarsa besleyeblrmiyim endisesiyle her günüm stresle geçiyor o yüzden önce sağlıklı olsun zamanla herşey olur yapılır inan saglkla kucağımiza almak nasip olsun bebislerimizi
Ebrumila Merveyoruk canim kullanisli evet ama bunu 6 aya kadr kullanablrsin belki 6 ay bile fazla yanii
Merveyoruk Ebrumila 6 aya kadar kullansam yeter bana zaten sonrasını düşünürüz hemen odasına geçiremem ama bakacagız 😬😬🙈
Ozgu Merveyoruk artık park yatakların da anne yatak yanı olanları var😍 onlar da hem kapatabiliyor hem de daha sonra park olarak da kullanilabiliyor o da kullanisli bence ben de ondan almayi dusunuyorum
Busraeren Prensesgeliyor çok doğru diyorsun kuzum ama sende stres yapma üzülme dualarım seninle inşallah hersey düzelir sağlıkla bebeğini zamanın da kucağına alırsın 💗 sadece insan iatıyor evladı için herseyin en iyisi en güzeli olsun 😏
Msah Bende çok beğendim canım güle güle kullan 😊 chicco anne yanı düşünüyorum ama fiyatı bana pahalı geliyor, kısa dönem kullanılması nedeniyle. Böyle bir beşik de düşünebilirim hem salona da taşınır 😊