Rabiakerem canım merhaba,benimde tek yumurta ikizi oğullarım var,çok şükür 5 aylık oldular doğalı,tek yumurtalarda en sık rastlanan bi durum aslında ama çokta dikkat edilmesi gerek sık kontrollerle,benim ilk haftalarda normal kadın doktorumu bırakıp perinataloğa gitmemin sebeblerinden,ilerde bi sıkıntı olmasın diye daha kapsamlı ve sık giderek atlattık bu süreyi,tek yumurtalarda genelde aradaki fark yüzde 25e kadar normal karşılanıyor,bu rakam daha yukarı çıkmaya başladımı biraz dikkat edilmesi gerekiyor biz hep sınırda kaldık ama hep bi bebeğim 1 hafta 10gün geriden geldi bazen kapanır gibi oldu aradaki açık bazen açıldı ama hiç birbirinle aynı olmadı.biride ötekine göre daha zayıf doğdu zaten,tek yumurtalarda en beklenen şey,umarım sıkıntısız atlatırsınız bu süreyi