Mrvaklynr hatırlamam da sakınca yok ama şuan gerçekten net hatırlamıyorum.1’inde 3-4 ay sonra kaldım ama kimyasal oldu.Şubat’ta dış gebelik geçirdim,arkasından kasım 19 son adetim.çok şükür şuanki hamileliğim.Bazen 7-8 ay kalamadım.öyle değişiyor şak diye hamile kalınamıyor ne zaman kafa rahat ise o zaman sürpriz oluyor.Kalırsınız Allah’ın izniyle rahat olun.Ben en kötü örneğim,doktorlar bile şaşırıyor