Arkadaşlar Merhaba! Riskli bir hamilelik dönemim var büyük ihtimal 36+2 de doğum yapacağım sezaryan şuan tarih o. Ama bebek maması koyayım çantama diyorum premature olacağı için ne koyacağımı bilemedim? Napayım sizce tecrübeli olanlar ya da bilgi sahibi olanların yorumlarını bekliyorum...)