Emreilknur5561 Merhaba bugün 34+4 haftalık olduk, karnım sanki aşağıya düşmüş gibi hissediyorum ama anlayamıyorum pek rahimime baskı yapıyor sizler de durum nasıl karnınız ne zaman aşağıya düştü
Melike35 Emreilknur5561 iki oğlumuda midemde taşıdım sanki hiç aşağı inmediler şimdi kızım ortada duruyor 😅 midemin üstü boş yani 29 haftadayız
Esramese Emreilknur5561 asil karin düşmesi o bahsedilen asagiya inmesi sekil degismesi inan degilmis be canim dogum yapmama son 2gun kala anladm karnim bosmus gbi pamuk oluyo gobek deliginn oldugu noktada bosluk oluyosuyo gobek biraz sönüyor
Mkrrm Emreilknur5561 benim 32.haftamda göğsümün altindaki sislik yerine boşluk olduğunu gördüm doktora kontrole gittiğimdede söylemişti baya aşağıda dikkat et uzun süre ayakta kalma diye o şekilde öğrendim canım
Emreilknur5561 Esramese anladım canım benim o kadar da değil sadece yürürken rahmimden asagı bisey düşecekmiş gibi oluyor baskı yapıyor sanki
Emreilknur5561 Mkrrm benim göğsümün altıda boş sanki pek anlayamıyorum ama yürürken rahmime bi basınç uygulanıyor sanki her an düştü düşecek gibi bi his var yada ben mi fazla abartıyorum bilmiyorum hafta içi doktora gidicem bakalım o ne diyecek
Mkrrm Emreilknur5561 benimde öyle oluyo canım yürüyünce ayakta durunca karnim sertlesiyo taş tasiyomusum gibi ağırlaşıyo🤷♀️