Kızlar daha önce dişim için agumentin kullanmıştım ilk hamileliğimde çok şükür hiçbirşey olmadı.. İkinci hamileliğim ve kasığımda kocaman bir şişlik oluştu yürüyemiyorum bile.. Kanda da enfeksiyon çıktı Doktor bana KLAVUNAT BID 1000 MG VERDİ.. 23 haftalık hamileyim.. Aranızda kullanan varmıydı.. Çok korkuyorum bir yandan da canım çok yanıyor.. Ama söz konusu antibiyotik olunca insan ikileme düşüyor.