Merhaba arkadaşlar 2 aydır kötüydü bu sabah fenalaştım gittik kliniğe doktor 20 lik üst dişin çıktığını fakat içinin delindiğini söyledi. Çekilmesi lazım dedi dolgu vs de olmuyor . Bu hafta da çekilmesinde bi sorun yokmuş. Doğum dr dan yazılı kağıt getir çekelim dedi Pazartesi . Ama çok endişeliyim annemde çekme iyi değil dedi ama uyuyamıyorum agrısından mahvoldum . Var mı böyle bir şey yaşayan 🙄 yada çektirip sıkıntı yaşayan