İyi günler kızlar ben bu ay 13. Günde yumurtladım ovulasyon testine göre. Ayın 6 sında da adet olmayı bekliyorım. En erken ne zaman belli olur bu ilk sorum, ikinci sorum ise diyolar ya ovulasyon testinde de gebelik belli oluyor diye benim şu an t çizgisi çok çok silik yani bu hamile olmadığım anlamına geliyor mu? Çok teşekkür ederim şimdiden