Bende hipotiroid var. hamileliğinden önce başladım ilaç kullanmayA planlı hamilelikti çünkü. 38 haftalık hamileym hala kullanıyorum. Başta en düşük dozla başladım 25 mg. Hamile kaldıktan sonra her ay kan tahlili yaptırıp ona göre ilaç ayarladılar. Bir kaç seferdir 3 haftada bir girdiyorım . Eğer sizin de kullanmanız gerekiyorsa kullanmanızı tavsiye ederim çünkü troid hormonları etkiliyor.iyi çalışmadığında bebeği de etkiliyor ve sorunlar oluşmasına sebeb oluyor diye araştırmıştım biraz uzun oldu kusura bakmayın