Beni acil sezaryene aldılar . Kontrol diye gitmiştik. Bebeğe giden damardan birinde kan akışı azalmamış. 37+5 te aldılar. Bunu da ultrasonda gördü. Açıklık var mı diye alttan baktı açılma da yumuşamada yokmuş. Riske atamam göndermem seni yatış yaptır dedi. O şekilde