Bende 11+1 kuzum aynı durumları yaşıyorum acaba dedim kendı kendime azmı yiyorum dün 2 koca tabak makarna yedim yine tokluk yok bende dedim yapıcak bişey Yok çok yesemde demekki yine aç oluyorum normal düzeyde yemeğe devam ediyorum o yüzden abartmıyorum 😂