25.07.2019da muayenem vardı. Doktora gittim 36hafta 5 günlüğüm muayene eder gönderir sanıyordum. Ultrasonla baktı bebek gayet sağlıklı baş aşağı pozisyonda birde çatı muayenene bakalım dedi. Neyse hazırlandım çatala oturdum eliyle muayenemi yaptı 4 cm açıklığın var yatış yapacağız dedi. Beni aldı bir korku ağlayarak eşime aileme haber verdim onlar gelene kadar yatisim yapıldı. Ebe gelip gidip bakıyor alttan kontrol ediyor acilma 5 cm oldu dedi ardindan doktorum geldi suyumu patlatti acilma hizlansin dedi saat 14.30dan 18e kadar sancim yok acilmam yavas oluyor suni sanci verdiler 19.30da acilmam 9 cm oldu beni doğum odasına aldılar kabızsın gibi var gücünle ikin dediler gücüm tükendi artik yapamıyorum beni sezeryana alın dedim. Nöbetçi doktor geldi buraya kadar geldin ne sezeryani doğumun 5 dk hadi cik masaya dedi ve ben çıktım. Tutundum var gucumle ikindim inanin oyle bir rahatlama yok aninda uykum geldi ben yaticam dedim doktor bebeği kucagima verdi. Benim gibi cesaretsiz biri normal yaptıysa hepiniz yaparsınız hic korkmayın. Bebek ciktiginda agri sanci hic olmuyor. Ustelik ben normal dogum icin hic hazirlikli değildim doktor gun verir öyle hurma yerim plates topunda zıplarım diyordum kismet olmadi ama normal doğurdum. Allah hepinize kolay dogum nasip etsin saglikla gelsin bebisleriniz ❤️