Yaprak36 Kuzey88 sağol cnm evet aslında göğüs hassasiyeti gitmişti bide kendi terim çok kötü kokardı oda normal kokmaya başlamıştı ama ilk baştan beri pek şikayetim yoktu hiç anlamadım