Derya0707 ilk birkaç ay bende de çok sivilcelenme oldu hatta baya iltihaplı şekilde.Sırtım kaplanmıştı,yüzümde,kuşağımın içinde bile çıkıyordu.Normalde hiç sivilce sorunum yok.Doktora sordum.Çok yağlı yeme vs klasik şeyleri söyledi ama bir şey kullandırmadı.Zaten 5 Aydan Sonra kendiliğinden durdu.İlk zamanlar hormonlarla oluyor sanırım.