Sirincili aynenaynen canım biraz erken yapmamış mı ya 🙆🏼♀️ Bi de sancısı olmayan gebeye çatı muayenesi yapılmaz diyorlar ama bilmiyorum 🙆🏼♀️ 32 deyim şu an 35 de yaptığını görünce heyecanlandım 😀
aynenaynen Sirincili ultrasonda baktıktan sonra rahim ağzının kısaldığını gördü sanırım bakmak istedi bende beklemiyodum hiç 😅
Bbsozlm Daha bugün oldum canım korkulacak hiiiçç bişey yok hiç acımadı sadece benim doktorum doğumu başlatmak için baya ittirdi zorladı o rahatsız etti ama çatı muayenesinden insanlar boşuna korkutuyomuş onu anladım
Serpilataman Oflu61 kişiye göre değişiyor yani herkesin bünyesi farklı bende henüz bir doğum belirtisi yok 🤷🏻♀️
gdaslik Oflu61 beni biraz acıttı doktorum ama dayanılmıcak gibi değil zaten saniyeler sürüyor. Ama bizimki biraz içerde parmakları oynattı uyardım biraz rahim ağzını açıklığın artsın diye dedi sadece o biraz acıttı.
GamzeAltndas Oflu61 yok kuzum ben acile gittim orda çatı muayenesi oldum canım yanmadı hiç ama catı muayene sonrası kanamam geldi oda 1 hafta sürdü 39+1gunluk olduk hala gelmiyor gelmiyor 🤦🏻♀️
Oflu61 GamzeAltndas bende şuan 37 2 yim 39 görmek istiyorum klasik dusunce ne kadar uzun durursa o kadar iyi olur diye dusunuyorum 🙏🏻