Öncelikle burda o kadar çok doğum hikayesi okudum ki rabbime şükürler olsun ki bana da yazmayı nasip etti🤱 Benim eşim uzman çavuş Daha bir yıllık evliyiz 4 ay birlikte kalabildik 7 aydr da görevde yalnız bi hamilelik geçirdim diyebilirim😞 hep dua ederdim babamız geldikten 3 gün sonra doğsun kuzum.. Çok şükür öylede oldu babamız ayın 20 snde geldi 24 ünde de tatlı kızım dünyaya gözlerni açtı. Daha doğum yapmamış arkadaşlar için yazmak istedim. Sabah ezanında uyandım sancı vardı ve hamilelik boyunca hiç yalancı sancım olmadı sancıyı da yalancı sandım. Ama düzenli aralıklarla tekrar edince doğum sancısı olduğunu anladım duşa giriyim dedim baktım ki nişanım gelmiş pembemsi bi kan lekesi gibi sonra her sancı geldikçe ayaklar tuvalet pozisyonunda otur kalk yaptım ve meryem otunu suya koydum o kadar hızlı bi şekilde ilerledi ki 4:38 de başlamıştı sancılarım saat 7 gibi eşimi uyandrdim bi yarım saat daha sancılar geldikçe merdiven in çık yaptım ve otur kalk yaptım o otun etkisiylede rahim açılmaya başlamıştı hastaneye gittik 6 cm açılmam olmuş saat 9 gibiydi ebe mayene etti açılmam ilerlemişti her sancı geldiğinde bağırmadım burundan nefes alıp ağızdan verdim ve la havle çektim sancı gelirken büyük abdestim gelir gibi hissediyodum ve 10:45 de minnak yavrum dünyaya gözlerini açtı şükürler olsun rabbime🥰🥰 biliyorum ki o meryem otunun etkisiyle kolay bi doğum yaptım mutlaka onu kullanın derim . Çok uzun yazdım hakkınızı helal edin birazda karışık oldu ama ☺️ Şimdi 3 günlüğüz☺️☺️ Rabbim tüm hamişlere kolay doğum nasip etsin😍