DilanKaya Kızlar lazere gidiyordum. Hamılelıgımı öğrenince bıraktım. Bu durumda devam eden var mı. Sakıncası olup olmadığını biliyor musunuz
Fasulyem22 DilanKaya önermiyorlar ilk üç ay zaten izin verilmiyor ama ben burda okumuştum lazer yaptırdığı yer birine söylemiş hamileyken lazer bir işe de yaramıyor mis sanırım hormonlardan dolayı kullanma yapıyor ya heralde ondan
Ozgu DilanKaya doktorlar önermiyor ve zaten hormonlardan ötürü çok bir işe de yaramıyor diye düşünüyorum.. daha önce tamamen bitmiş bölgelerde bile çıkabiliyor malesef yani benim öyle oldu
Hmdeatas DilanKaya bilimsel olarak kanıtlanmış bir yan etkisi yok her yerde oyle yazıyor ama tavsiye de edilmiyor arkadaşların dediği gibi bir işe yaramıyor benim evde kendi lazer aletım var koltuğumun altına denedim birKac kez ama hormonlardan dolayı bir işe yaramıyor zaten bu donemde olmayan yerlerımızde bile cıkıyor
Fasulyem22 DilanKaya bende gidiyordum hamilelikten önce zaten eğer bittiyse seanslar öyle aman aman çıkmıyor yani mesela benim bikini hariç öyle çıkmıyor
DilanKaya Aradım sordum şimdi, hamilelikte yapmıyoruz dediler. Söylediğiniz gibi bu dönemde kendini tekrarlayabilirmiş zaten