Gulnur Dilek5555 hamileligimde degilde nrmal zamanda kullanmistim bu antibyotigi.kullancama bin pisman oldum vajinaya mantar yapti beni mahfetti arastirdum gercekten yan etkisi varmis berbat bi ilac
DuruNaz Gebeliğimin yanlış hatırlamıyorsam 10. Haftasında kullanmıştım idrar yolu enfeksiyonundan dolayı kullanmıştım .düşük tehlikem vardı.
Dilek5555 DuruNaz benım de var dusuk tehlıkem ama benımde dişim abse yaptı dusuk tehlıkesı olduğu ıcın korkuyorum ılacı kullanmaya 7. Haftaydayım
DuruNaz Dilek5555 doktoruna sor canım.Doktorunun bilgisi dışında kullanma.Benimkisini doktorum yazmıştı.Geçmiş olsun