Hadi yaaa bilmiyordum ben tek kişilik olduğunu yarın benimde randevum var anıl beyde. Hastanenin tek sıkıntısı gece olurda nöbetçi serdal bey olursa onun insiyatifinde olur kabul etmeyebilir ama benim olduğum sürece gece gündüz sıkıntı yok dedi anıl bey