Kızlar reglim 3 gün gecikti dünden beri belim ve ara ara gelen kasık agrım var ve bugün gördüm ki göğüslerim damar damar olmuş ilkkez böyle gördüm. 1 hafta önce eczaneden test alip yapmıştım tek çizgiydi. Sizce neden olabilir gebelik belirtisi olabilir mi ?