Şuana kadar biraz sorunlu gebelik geçirdim . Hep 20. Haftalara heveslenirdim şimdi 19+1 olduk adım adım büyüyoruz inşallah☺️ Detaylı ultrason ve aşımız var ☺️ İnşallah sorunsuz sıkıntısız hallolur 🙏🏻 Sizde durumlar nasıl aşılar yapıldı mı detaylı ultrasona girildi mi?☺️