Bana da koca kafalı bir bebiş olacak diyor doktorum son 2 3 haftadır kontrolde.
ama bu çok iyi diyip duruyor yani neden iyi diyor bunı bir türlü soramadım. Bu konu başlığını görünce de yazmak istedim.
böyle olunca bebek iri mi oluyor
normal doğumu zorlaştırıyor mu