Arkadaşlar merhaba ;
12+4 te bebeğimin ense kalınlığı 3,5 mm çıktı.Kalbinde veya burun kemiği oluşumunda her hangi bir problem yok.Pazartesi günü nifty testi için kan vereceğim.Aynı durumu yaşayanlar benimle paylaşabilir mi?İçim rahat aslında kötü bir şey varmış gibi hissetmiyorum ama endişeliyim bir anne adayı olarak...