Thrmt_19 Merabalar. Farkli anlamli guzel bir kiz ismi isiyoruz ama hic çagrisim yapmiyor bize. Netten bakiyoruz etraftakiler soyluyor. Birde sizden ogrenmek istiyorum. Rica etsem kiz isimleri yazarmisiniz😃😊
ikiKizAnnesi_ Thrmt_19 Benim 3 yaşında bir kızım var ismi GÜNEŞ 🌞 ❤️Şimdi 6 aylık hamileyim rabbimin’izni ile daha bir kızım olucak onun da ismini ALYA koyucaz 🙈mesela ,ALYA MERAY ,YASMİN AKŞIN < bu isimler çok güzel
zynpgdkl Thrmt_19 mihra, lalin, arven,beril ayza,meva, bukre minel, şira, semina, Serra, melinda.... bende kızıma Eslem hüma ismini koyacağım🤲🏻☺️Hayırlısıyla