Aydgdu Bazen bebeğin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum normal mi bu. Bazen de göbek altında. Aşağıda hissedince korkuyorum erken doğar diye korkuyorum. 19+5 haftalı. Pazartesi kontrolüm var
Kbra986 Aydgdu benimkide öyle CNm bişey olmaz benimkide öyle idi göbek altı hatta erkek yukarda olur derler ama benimki aşağıda
Alessia Aydgdu normal canım 26 haftalıgım arada asagılarda takılıyor gobegının hızasına gelecektır 23 haftalarda
kadernurr Aydgdu Aynen öyle bende 19+5 im sanki genital bolgemdeymis gibi hissediyorum ve bunu yazarken hala aynı yerden tekme atması 😊 korkutuyor insanı cuma günüde benim renkli ultrasonum var doktoruma soracağım
minikkurabiyem2019 Aydgdu bende 29 haftamdayım bilen varsa yazsın bazen hareketinden gözümüz segerir ya onun gibi titresim gibi hareket ediyo 🤔normal mıdır bu