Nikaa Selam hanımlar ben 28.4 haftalık hamıleym. Ve grıp oldum. Hırıltı belgem ve şiddetli öksürek var. Doktora gittim bı antıbıotık yazdı o da yan etki yaptı bıraktım. Ama öksurmem devam ediyo. Böyle olan varmı ne yapa bilirim.öneriniz varmı?