Merhaba arkadaslar 28 aylık bir oğlum var ve suan 32 haftalık gebeyim ilk oğlumda kontrol diye gidip sütümün bitmesiyle abiden sezaryen doğumda bulmuştum kendimi o güne kadar herşey normaldi 40+2 haftalıkken alındı bebegim çok çok normal doğum yapmak isteyen birisiydim çok hevesli ve meraklıydım ama Allah nasip etmedi son günlerde de sezaryen sonrasi normal doğumu çok araştırdım 2-2.5 yıl aradan sonra bi sıkıntı yoksa olur diyor benimde 2 buçuk yıl olmuş olacak araları ama doktorum daha ilk kontrollerimde zaten sezaryen olacak dedi bende bir daha sormadım bu durumda olan arkadaşlarımız var mıdır acaba kontrolumde konusunu doktora açacağım inşallah olumlu konuşur ve inşallah bu ani bende yaşarım 🙏🙏🙏