Vedatbaran Kızlr 36+5 günlük hamileyim bugün sarı koyu bır akıntım oldu ve 2 gundur bebek hareketleri az karnımda oynuyor baktığım zman falan görüyorum ama vurma yok normal mi bu durumlar
Havvauygun Vedatbaran bende 36+2 yim canım bende de azalma var.Sadece elimle dokununca hissediyorum o da ara ara.Önceki gibi tekmelemesi falan yok artık
Asliyildirim Vedatbaran benim daha 32 +3 benim de öyle hareketi az. Yani az derken yine oynuyor ama eskisi gibi tepinmiyor daha hafif hareketler. Doktora gitsem mi acaba diye kendi kendimi yiyorum.