Merhaba hanımlar 3. Doğumumu yapacağım haftaya inş. Diğer iki doğumdada göğüs uçlarım çok kötü olmuştu çok afedersiniz emzirme işlemim kan revan içinde geçti ilk bi kaç ay lansinoh vb kremler tahin yağı kullanmama rağmen. Şimdi doğuma nasıl hazırlanabilirim hafif atlatmak için bilgisi olan varmı