35ilknur35 Sumeyyye valla bir çok ağır işi yaptım perde de üstüne tam oldu daha önce bir kaybım olmuştu sanırım ondan çok panik oluyorum
Deletedmom0042 35ilknur35 isterseniz yarın bi kontrole gidin. Bişey olmamıştır inşallah ama her ihtimale karşı gidin bence. Agrınız var mı hala ?
Deletedmom133 35ilknur35 canım asarken ağrı olmasa bile Allak korusun basın dönüp düşsen ne olur biraz naza çekin canım yapmayiverin kimse yoksa bile yıkama bırak pis kalsın daha iyi
Melikemr 35ilknur35 Allahın izniyle birşey olmaz canım mutlaka doktora git için rahatlasın bizide haberdar et 😘
Byhnyvz 35ilknur35 dua et kuran oku canım allaha emanet et bebeğini allahın izniyle bisi olmaz sakin kal sen