Hilalf Amin insallah. Size de hayirla kucaginiza almayi nasip etsin. Şimdiye kadar bütün doktorlara gittim acile vs gittiğimde denk geldim hepsi iyi asıl doktorum ayrıldığı için doktor değişimi yaptım yeni doktorla görüşme günü Banu hanım doğumdaydı görüşemedim daha sonra acilde muayene oldum o gün o olmadığı bayan istediğim için Emine Gül Hanıma gidiyorum onunda tek sıkıntısı çok fazla hastası olduğu için acil doğum çıkıyor o sebepten randevu günü ve saatini değiştirme çok oluyor doğum paketi aldığım için hastane ile birlikte seçim yaptık.