Kuzgunderya 39+4 oldum temmuz annesiyim daha doguramadım var mi benim gibi olan önereceginz birseyler var mi 😄
Dilarabaydar Kuzgunderya 40+3 olduk canım öneriler o doğmak istemedikten sonra vakti saati gelmedikten sonra İnan işe yaramıyor neler denedim yine tık yok artık suni sancıyla başlayacaklar 😀
Serpilataman Srnugr Cerenkurt06 Dilarabaydar kızlar benimde 41 bitmek üzere her gören arayan hıı sen gününü bilmiyorsun o kadar bekler mi bi bebek deyip canımı sıkıyorlar size diyen oluyor mu 🙄
Kuzgunderya Dilarabaydar haklsn canım bende kalmadi yapmadigim birsey bir ümit belki farkli seyler olur diye sordum 🤦♀️
Kuzgunderya Özele mi gidiyorsunuz yoksa devlete mi ben daha doktoruma sormadim gelmese suni sanci verirler mi diye verseler isterim yok demem ne suyum geldi nede nişanım birde devlet kac haftaya kadar bekler acaba 🤷♀️
Dilarabaydar babyUras_ benimde öyle dedi 41e kadar beklicez nst ve suyu güzel ise doğmazsa kendiliğinden suni ile başlatırız dedi 40+3 son 4gün kavuşmaya ❤️ Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Dilarabaydar Serpilataman benimde diyen oluyor bende doktor yanlış mı bilicek koca ultrason cihazı yanlış mı gösterecek diyorum hıı aynen demek ki yerini sevdi diyorlar sonra 🙄 moral bozmaktan başka birşey yaptıkları yok istersem 11ay da doğururum sanane ki yani
Cerenkurt06 Serpilataman valla herkes merakta fakat öyle diyen olmuyor sonucta onlar biliyoda biz aylardir takibinde oldugumuz cocugu bilmiyor muyuz🤔 yada Doktorlar da mı bilmiyor ultrasonda söylüyo zaten yani yada görüsünce, insanlar herseyi bildigi kadar hadlerinide bilse keşke🤣🤣😂
GNS_2019 39+3'um bende. Tik yok. Saldım artık kendimi. Ne zaman doğacak. Ne zaman gelecek diye düşünmek bebeğe etki edermiş. Hurma yiyordum düzenli. Şimdi ara sıra yiyorum. Plates yapıyordum 38 den beri şimdi aklıma geldikçe yapıyorum. Yürüyüşe yorgun değilsem çıkıyorum. Takmıyorum artık. Eğer gelesi yoksa napsak bos.
babyUras_ Dilarabaydar suyum falan herseyi normal yarın belli olur heralde napcakları kontrol var ☺️ hakkımızda hayırlısı olsun sağ sağlim gelsinlerde bekleriz önemli değil 🙏
Baharbhar Bende aynıyım :( kafama taktıkça daha çok gelmiyor gibi, sancılar var nst de gözüken ama 0 açıklık , Bebek hala hareket halinde , nişan su yok, bugün 11 hurma kaynatıp içmeyi deniycem bakalım şimdi son olarak onu da yapıp hayırlısını diliycem
Serpilataman Srnugr benimkiler sormuyor bile o kadar eminler ki sanki hamile kalan onlar 🙄 o kadar sinirimi bozuyorlar