Haris 37+1 günlük hamileyim dün çatı muayenem vardı bu sabah tuvalette hafif kahverengi sümüğümsü yapıda nişanım geldi başta sancım birşeyim yoktu ama şimdi ufaktan belimde sızlar başladı.. Sizde hastaneye geçmeli iyim?
Rabiaibrahim0803 Haris ay darisi benim basima hayirlisiyla bence dakika tut canim sık sık giren bi agriysa git
Rabiakoc Haris ben tam bilmiyorum ama çatı muayenesinden sonra kan ile karışık akıntı oluyormuş diye duydum. Ama ihmal etme kan önemli hastaneye git bence
Ada06 Haris canım bende çatı muayenesinden sonra senin dediğin gibi oldu . Nişan sandım ama değilmiş 😄 çatı muayenesinden sonra olabiliyormuş gene de bir doktora görün sen
Haris Rabiakoc dün muayeneden sonra kanlı akıntı geldi akşama kadar hafife agrı olur demişti doktorum ama bu akıntı değil netten baktığımda nişan olarak gözüküyor