Hanımlar merhaba dün hastaneye gittim kontrol için 16 haftalık gebeyim fakat doktor cinsiyetini göremedi hani bebekler normalde yatıyor gibi gözükür ya benimki oturuyordu hatta doktor poposunun üzerine oturmuş cinsiyetini göremiyorum dedi yani sizde de böyle bişey oldu mu normal mi ve bebeğimin az hareket ettiğini gördüm kafama takıldı