Canım onu 6. Ayında ek gıdaya geçince kullanmanı tafsiye ederim. Ne olur ne olmaz diye e bebekde yankış hatırlamıyorsam 65 tl idi fiyatı gaz azaltıcı biberon var ben ondan almıştım camdı kızım 4 ay sonra 2 yaşına girecek hala onu kullanıyorum. Çokta memnunum.