genc-anne Kesesi yırtılıpta hafif hafif sıvı akıntısı olan varmı 😓 ve bu durumda nasıl sonuçlarla karşılaştınız .. Hayatımda hiç bu kadar çaresiz kalmamıştım..
Mutire genc-anne canım burda bir arkadaş post açmıştı . 14.haftasinda kesesi yırtılmış suyu gelmiş hatta tüm doktorlar olumsuz konuşmuş fakat rabbim o kadar büyük ki bebeğin yaşayabileceği kadar su kalmış icerde bu kadarını hatirlayabildim. Neyse ki sonunda sağlıkla kucaklamisti yavrusunu inşallah sende sağlıkla kucakla yavrunu. Bu arada o suyu geldiği dönemde hiç kalkmadan yatmıştm diye yazmisti
Kerem_alyadua genc-anne benmde su gibi akıntım var ne kokusu var nede rengi sumu geliyor diye bir kagıtla baktı ebe sadece mantarmıs
Cansump90 Kacinci haftadasin ki? Benimde kesem yirtilmisti az az geldi sonra tamamen suyum gelmisti 28.haftada
genc-anne Cansump90 17. Haftadayım canım senın kaçıncı haftanda başladı? Ve dogum yaptınmı suyun gelince peki?
Cansump90 28.haftada basladi 28+3te dogum yaptim sezeryanla aldilar benim atesim cikinca doktor birakmadi seni kaybederiz diye
Cansump90 Havuc suyu falan iyi geliyormus ama ne kadar dogru bilmiyorum istersen havuc suyu ile takviye yap azalan su yerine zaten su her gun kendini yeniliyormus tamamen gelmedigi surece sorun yok canim Allah yardimciniz olsun hakkinizda hayirlisini versin
genc-anne Cansump90 senin yine haftan çok ilerlemiş benım haftam daha çok erken çok korkuyorum gerçekten 😓 yaşasada dogunca ölüm riski var .. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏🏻
Cansump90 genc-anne benim bebegimde yasamadi beyin kanamasi gecirdi ama veren de alan da Rabbim sensin dedik kaldiramayacagimizi yukleme bize dedik bu da bizim sinavimiz oldu ilk bebeegimdi ama nasip olmadi Rabbim hakkinizda hayirlisini versin strese sokma kendini hersey olacagina variyor 9 ay suyu gelip saglikla kucagina alanlari da taniyorum
genc-anne Kerem_alyadua evet bazılarında mantar varmış o yüzden de geliyormuş korkma sen canım banada test yaptılar benden gelen suydu
genc-anne Cansump90 rabbim sizinde yardımcınız olsun inşallah.. benımde ilk gebeliğim çok istemiştim ama bunlarda bizim imtihanımız .. Allahım nasip ederse tabikide istediği kadar su gelsin rabbim ol dedikten sonra doktorlarda kimmiş benımkini sonlandırmak istediler ama istemedim ben gittiği yere kadar gidicem .. çok dua ediyorum rabbim inşallah sağlıkla kucagıma almayı nasip eder🙏🏻 Sizede tekrardan nasip eder inşallah ..
Cansump90 genc-anne kesinlikle doktorlara bakarak sonlandirmayin anca siz tehlikeye girerseniz mecbur ona bisey yapilmaz ama kalabildigi kadar kalsin Rabbim hayirli evlatlari kucagimiza almayi nasip etsin ben simdi tekrar hamileyim sonu guzel olsun insallah 🙏🏻
genc-anne Cansump90 ne güzelll tekrardan hamile kalmanız bile çok güzel bişey ❤️ Rabbim önce imtihan veriyor işte ama elimizden beklemekten baska bişey gelmiyor malesef..Şimdi iyisiniz değilmi çok şükür sağlıkla alın kucagınıza inşallah🙏🏻
genc-anne Mutire gerçektenmiiii şuan bu bile nasıl umut oldu anlatamam size bende yatıyorum tuvalet harici hiç ama hiç kalkmıyorum bide sürekli kontrollere gitmem gerekiyor çünkü Allah korusun karnımda ölürse beni zehirleyebilirmiş.. şuan o postu bulsam okumak isterdim . Rabbime güveniyorum ben 🙏🏻
Mutire genc-anne ay yapmisimdir kuzum ben kesin. Nereden bakılıyor canım içi bildirimlerden mi bukucam
genc-anne Mutire nerden biliyomusun profiline gir orda senın yorum yaptıgın postlar yazıyor başlıklı bir şekilde ben biraz baktım seninkine ama bulamadm :)