Kadersfk Canım benim bir hafta falan sürmüştü bunun bebekle alakası olmadığını kanama alanı oluştuğunu söylemişti doktorum ama tabi o anda kim ne derse desin içinde bişeyler kopuyor insanın seni çok iyi anlayabiliyorum bırak aksın kan ki kanama alanı temizlensin öyle düşün kendini de bebeğini de üzme bak diyorum ya sana ben her defasında çok kötü şeylere yoruyordum çünkü o derece kanamam vardı ama şuanda bebeklerim sağ salim benimle beraber inşallah senin de öyle olacak dinlen bol bol uyu