Gamzeinci00 Kizlar dunden beri bu haldeyim uykuszluga bağladım ama gece uyurken bile yatak sallaniyo gibi uyandım 1 saat sonra yine başladı tansiyon düşüklüğü mü acaba 21+2 yım bu arada
yorumcuanneniz Gamzeinci00 bende 21 + 6 yım fazla ayakta durunca öyle oluyordu kan verdim vitamin eksikliği çıktı progestan kullanmıyorsan kan tahlili yaptır
Deletedmom2224 Gamzeinci00 6+4 'üm bende ama aynı durumdayım ayağa kalkamıyorum. Progestan kullanıyorum ama geceleri kullanıyorum sabaha etkisi kalacağını sanmıyorum. Ilk gebeliğim hiç böyle değildi bu biraz kötü geçicek sanırım allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Gamzeinci00 yorumcuanneniz kullanmıyorum canım pazartesi bı gideyim o zaman yuruyemiyorum bile sendeliyorum ayağa kalktığımda
yorumcuanneniz Gamzeinci00 bence vitamin eksikliği var sizdede 10 dk ayakta 5 dk yataktayım bende 😏 rabbim sag salim kucağına almanızı nasip etsin insallah
Gamzeinci00 Deletedmom2224 ilk zamanlar bende kullandım canım Allah kimseyi o ilacı kullanmak zorunda bırakmasın mahvetmisti beni
Deletedmom2224 Gamzeinci00 amiiin amiin ilk haftalar günde 2 kere kullanıyordum evet gerçekten mahvediyor insani