3 aydan sonra ne alaka ki beta ölçümü. Sen tarama filan mi yaptiriyorsun acaba. Beta ölçümü ilk günler disinda normal seyrindeyse hersey yapilmaz ki. Zaten belli bir donem yükselir sonra düşüşe gecer hcg hormonu. Ne amacla ölçüldü istedi dr un onu belirtirsen daha dogru cevaplar alirsin