Kızlar baya kilolu hamile kaldım o zamanlar troid sorunum vardı ve geçen sene yanık oldu bacağımda o sürede çok kilo aldım 5. Ayıma kadar korudum ama bayadır tartılmıyordum 5 kilo kadar almışım şuan 26+6 haftalık olduk mümkün olduğunca dikkat etmeye çalışıyorum ve normal Doğum istiyorum çünkü kendi göbeğim vardı kilo alıp vermemden dolayı sarkık biraz sezeryan olursam iyileşmesi çok uzun sürer ve ben hemen toparlanıp bebeğimle ilgilenmek istiyorum çünkü müdahale edecek çok kişi var Rabbim izin verirse normal olsun dediğimde kaynanam aynı şey zaten sezeryan der belki diyip duruyor her seferinde doktor dedimi diye soruyor son ayda kontrol ediyormuş desende ne zaman normal Doğum desem sezeryan olur belki dur diyor annem de en iyisini düşün ikinizin sağlığı için normal Doğum daha iyi diyor tabiki sağlıklı olduktan sonra önemli değil ama dediğim gibi işte 110 kiloyla gebe kaldım 120 olur büyük ihtimal doğana kadar bilgisi olan var mı 😔