Hilall2610 canım özellerde de zaten ücretsiz Doğumdan sonra odyometris geliyor ölçüyor eğer ölçüm yapamazsa yani bebeğin kulağında sıvı var diyor sana gün veriyor o gün gidiyorsun test yapılmamıstı yeniden yapılacak diyorsun ücret alınmıyor bu sekil de olur genel de hastaneler de ama almak isterlerse de hakkınızı arayın bu sekil de diye bişey diyemezler