Mutluhamis hayırlısı Salı günü kontrolüm var sorucam doktoruma :) zaten nst ye gircez sancı çıkarsa alttan muayenemiz olacak bakalım :) nişan olduğunu düşünüyorum bende çünkü bu zamana kadar bu yaşıma kadar hiç böyle akıntım olmamıştı oluyordu ama böyle değil :)